Kjære Serla Club-medlem,

Takk for at du er medlem i klubben vår.

Vi lanserte Serla Club ble i 2015, men både tider og vaner forandrer seg og vi har merket en synkende interesse for klubben de siste par årene.

På bakgrunn av dette, vil Serla Club legges ned 3.6.2019. Frem til da vil klubben fungere som normalt og du kan fortsatt registrere poeng og samle premier, slik du vanligvis gjør.

Selv om klubben vår stenger, ønsker vi fortsatt å være en del av din hverdag med Serla-produkter av høy kvalitet – og som er laget for å hjelpe deg i hverdagen.

Vi ønsker å takke deg som har vært medlem i Serla Club, Vi håper å se mer av deg i fremtiden- både i butikk og på nett!

Spørsmål? Les vedlagt skjema for mer informasjon.

Hvorfor stenges Serla Club?

Tider og vaner endrer seg og vi har de siste årene merket en synkende interesse for klubben vår. På bakgrunn av dette vil klubben legges ned til våren.

 

Serla Club legges ned 3.6.2019. Når klubben stenges vil alle brukerkontoer og ubenyttede poeng slettes. Frem til denne datoen er alt som før, og du kan registrerer poeng og løse inn belønninger.

Vil Serlas produkter forandres på noen måte?

Ingen av Serlas produkter vil endres. Det er kun emballasjen som forandres slik at klubbkodene etter hvert vil forsvinne.

Hvor lenge kan jeg fortsette å registrere koder og samle poeng?

Den siste dagen man kan registrere koder er 3.6.2019. Etter denne dagen vil alle kontoer og ubenyttede poeng slettes. Sørg derfor for at du har registrert og benyttet poengene dine senest 3.6.2019.

NB: I løpet av året vil emballasjen på våre produkter endres slik at de ikke lenger inneholder klubbkoder. Når vi nærmer oss avslutningsdatoen, vil det bli vanskeligere og vanskeligere å finne produkter med klubbkoder. Dette avhenger bl.a. av hvor høy rotering av lageret er hos våre forhandlere.

Vær oppmerksom på at vi ikke har informasjon om hvilke butikker som fremdeles selger emballasje med koder. Dette avhenger av mange variabler vi ikke kan kontrollere. Derfor kan vi dessverre ikke svare på spørsmål om dette.

Hvordan kan jeg bruke poengene mine før klubben stenger?

Du kan bruke poengene dine i belønningsbutikken som vanlig helt frem til 3.6.2019.

Avhengig av hvilke belønninger du bestiller, får du fysiske belønninger levert hjem og digitale belønninger per e-post. Leveringstiden for fysiske belønninger er normalt 3-4 uker. Opplever du problemer med bestilling av belønninger, kan du kontakte kundeservice via kontaktskjemaet på nettsiden vår.

Digitale belønninger kan være koder eller kuponger du skal skrive ut. Husk å lese informasjonen om belønningen før du bestiller den. Hvis du ikke finner din digitale belønning i e-postkassen din, må du sjekke spam-mappen. Du finner også din digitale belønning i Din Profil når du er innlogget i klubben.

Det er alltid et begrenset antall premier i premiebutikken. Hvis du ikke finner tilbake til en belønning du har sett før, er det dessverre tomt på lageret.

Merk at dette innebærer at utvalget av belønninger vil forandres i løpet av året, og at vi ikke kan garantere at en spesifikk belønning er tilgjengelig hele tiden. Belønningen fra klubben kan ikke returneres.

 

Jeg finner ingen belønning jeg har lyst på. Hva gjør jeg da?

Vi gjør vårt beste for at utvalget av belønninger i klubben skal være variert helt frem til klubben stenger. Vi kommer til å fokusere på å ha digitale belønninger, og vi har bygget opp utvalget basert på feedback vi har fått fra våre medlemmer de siste årene. Det er alltid et begrenset antall belønninger. Merk at dette innebærer at utvalget av belønninger kommer til å endres i løpet av året, og at vi ikke kan garantere at en spesifikk belønning er tilgjengelig hele tiden.

Vi håper du finner noe du vil ha. Hvis du ikke finner noe du vil bruke dine poeng på før klubben stenger, så har du muligheten til å donere poengene til Kreftforeningen. Hvis du ikke finner noe å bruke poengene på før klubben stenger, slettes dessverre alle dine poeng.

Hvor ofte vil utvalget av belønninger oppdateres?

Utvalget av belønninger oppdateres i løpet av våren 2019, men vi har dessverre ikke et eksakt tidspunkt for når dette skjer. Vi gjør vårt beste for at utvalget av belønninger i klubben skal være variert frem til klubben stenger. Det er alltid et begrenset antall belønninger. Merk at dette innebærer at utvalget av belønninger kommer til å forandres i løpet av året, og at vi ikke kan garantere at en spesifikk belønning er tilgjengelig hele tiden.

Jeg trenger flere poeng for å kunne løse inn belønningen jeg har lyst på, hva skal jeg gjøre?

Du kan registrere koder og få poeng frem til og med 3.6.2019.

I løpet av året vil emballasjen på våre produkter endres slik at de ikke lenger inneholder klubbkoder. Når vi nærmer oss avslutningsdatoen, vil det bli vanskeligere og vanskeligere å finne produkter med klubbkoder. Dette avhenger bl.a. av hvor høy lagerroteringen er hos våre forhandlere.

Kan jeg bruke poengene mine på Serla-produkter i butikken?

Nei, dessverre. Poengene kan bare brukes for å løse inn belønninger du ser i belønningsbutikken på nettsiden.

Hva skjer med poengene mine hvis jeg ikke benytter dem?

Alle ubrukte poeng slettes den 3.6.2019, kl. 23.59.

Jeg har bestilt en fysisk belønning, og klubben er stengt. Hva gjør jeg?

Alle bestilte belønninger leveres som normalt også etter at klubben er stengt. Hvis du ikke mottar belønningen din i løpet av leveringsperioden som er 3-4 uker, kan du kontakte kundeservice via kontaktskjemaet på nettsiden vår.

Jeg har bestilt en digital premie og klubben er stengt. Hva gjør jeg?

Du finner informasjon om den digitale belønningen i e-posten du mottok når du bestilte belønningen. Du finner den også i Din Profil når du er innlogget i klubben. Sørg for at du mottar e-posten med en gang du har bestilt belønningen. Merk at digitale belønninger ofte har en gyldighetsdato, og ikke kan benyttes etter denne datoen.

Vil jeg fortsatt motta nyhetsbrev fra Serla?

Etter at klubben er stengt, sender vi ikke lenger ut nyhetsbrev. I fremtiden finner du informasjon om våre produkter og kampanjer på nettsiden vår, samt i sosiale medier.

Når er siste dagen jeg kan registrere meg i Club Serla?

Det er mulig å opprette en konto frem til og med den 3.6.2019. Merk at din konto og ubrukte poeng vil slettes ved midnatt samme dato.

Jeg har en emballasje med klubbkode, men klubben er stengt. Hva gjør jeg?

Vi gjør vårt beste for å unngå at det fortsatt finnes koder på våre produkter etter at klubben er stengt, men på grunn av den varierende omløpshastigheten i de forskjellige distribusjonskanalene, vil man nok fortsatt finne noen koder etter at klubben er stengt.

Eldre emballasje kan inneholde klubbkoder etter at klubben er stengt. Det er dessverre ikke lenger noe sted å registrere disse kodene. Klubbkodene er dermed ikke gyldige etter at klubben er stengt.

Emballasjen vår kan også inneholde ulike kampanjekoder for forskjellige konkurranser, selv etter at klubben er lagt ned. På disse emballasjene finner du mer informasjon om den aktuelle kampanjen, så sørg for å lese informasjonen på emballasjen nøye.

Må jeg gjøre noe for å avslutte mitt medlemskap?

Alle medlemskapene og alle personopplysninger knyttet til klubben blir automatisk slettet når klubben legges ned. Du kan selvsagt avslutte ditt medlemskap før 3.6.2019, hvis du ønsker det. Dette gjør du selv i Din Profil når du er innlogget i klubben.

Hva skjer med mine personopplysninger når klubben stenger?

Alle personopplysninger om våre medlemmer slettes senest 3 måneder etter at klubben er stengt.

##FAQ

Våre nettsider bruker informasjonskapsler for å gjøre søkingen din på nettet bedre og mer personlig. Ved å bruke våre nettsider samtykker du i bruk av informasjonskapsler. Lær mer. Lukk